Ułóż równanie ..
Krzyś postanowił, że będzie czytał po 40 stron książki dziennie. Niestety, czytał tylko 30 stron i przeczytanie całek książki zabrało mu 3 dni więcej niż planował . W ciagu ilu dni Krzyś przeczytał całą Książkę . ? Ile stron liczyła owa lektura . ?

2

Odpowiedzi

2010-03-09T17:55:26+01:00
30=1 dzień
3 dni - Całosc
30(x)3 = 90
Książka miała 90 stron.
Krzyś przeczytał ja w 3 dni.


Edit@
Tak sądze ale moge się mylić
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T18:55:32+01:00
X-tyle miał czytać
x*40=(x+3)*30
40x=30x+90
10x=90
x=9
(x+3)=12 dni
4*90=360stron
1 5 1