Odpowiedzi

2010-03-09T17:54:33+01:00
Uważnie słuchasz , nie gadasz , chodzisz do kościoła , modlisz się , składasz pacierz wieczorem , chodzisz do spowiedzi
1 1 1
2010-03-09T17:55:32+01:00
Modlić się
nie rozmawiać
uważnie słuchać i odpowiadać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:58:04+01:00
Chodzę na tak zwaną scholę
Przyjmuję sakramenty święte
Chodzę na nabożęnstwa
Uczestnicze w niedzilenej mszy świętej
Rozmawiam z Bogiem