Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T18:00:48+01:00
Amerykańskie:
-Brady Seals
-Billy Ray Cyrus
-Chad Brock

Polskie:
-Tomek Szwed
-Mariusz Kalaga
-Korneliusz Pacuda
5 3 5
2010-03-09T18:01:57+01:00
Merle Travis, Doc Watson, Dennis Agajhanian

Korneliusz Pacuda,Leszek Laskowski ,Mirosław Borkowski
3 3 3
2010-03-09T18:05:01+01:00
Pl: Zespół WHISKEY RIVER, Kompania Country, „ZAYAZD” S.C. (eastern country).
Ameryka: Taylor Swift, Willie Nelson, Johnny Cash
4 2 4