Odpowiedzi

2010-03-09T18:03:23+01:00
Hey Mother :)
I 'm in warsaw :) I so great
I go evryday to shop and I buy clothers.
I have new friends , don't be sealy :)
I love you
KAROLINA

czesc mamo
jestem w warszawie jest super
codziennie chodze na zakupy i kupuje ciuchy
mam nowych przyjaciol nie badz smutna
kocham cie
karolina
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:07:48+01:00
Po Polsku:
Hej !
Znajduję się w Anglii. Bardzo podoba mi się to państwo. Zamierzam pojechać do Londynu aby zobaczyć Big Ben.Chcę zobaczyć też Hungerford Bridge. W Londynie bardzo miło spędza mi sie czas na zwiedzaniu. Pogoda jest cudowna. Jest ciepło ale nie za gorąco. Serdecznie pozdrawiam. Kasia.
Po angielsku:
Hey!
Find myself in England. I love this country. I intend to go to London to see Big Ben.Chcę see also Hungerford Bridge. In London, I spent a very pleasant time is running out for sightseeing. The weather is wonderful. It is warm but not too hot. I cordially greet. Kasia.