Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T18:03:18+01:00
RYBY PRZEŻYWAJĄ, PONIEWAŻ SĄ ZMIENNOCIEPLNE.
NA PUSTYNI JEST WYSOKA AMPLITUDA (RÓŻNICA) TEMPERATUR, PONIEWAŻ NIEMA WARSTWY IZOLACYJNEJ, KTÓRĄ SĄ CHMURY I UKSZTAŁTOWANIE TERENU MA TEŻ SWOISTE ZNACZENIE.
2010-03-09T18:04:34+01:00
-ponieważ latem pod powierzchnią wody jest zimniej a zimą cieplej
-ponieważ zmiany temperatur są tam bardzo wysokie