Odpowiedzi

2010-03-09T18:09:16+01:00
Ogłoszenie
Dnia 09.03.10r klasa........... (twoja) przygotowała gazetkę z okazji rozpoczynającej się wiosny. Zainteresowanych zapraszamy do oglądania w najbliższy pierwszy dzień wiosny

Serdecznie zapraszamy
Klasa.............(twoja)
2010-03-09T18:09:58+01:00
Uprzejmie informujemy, że dnia 21 marca br. zostanie wydany pierwszy numer gazetki szkolnej z okazji pierwszego dnia wiosny. Znajdziecie tam artykuły dotyczące szkoły, sportu i małą pomoc z różnych przedmiotów. Jednocześnie organizujemy konkurs na najlepszą nazwę gazetki. Można będzie ją otrzymać w godzinach 10 - 15 od uczniów klasy II gimnazjum na szkolnym holu. Koszt: tylko 55 groszy. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę niespodziankę. Zachęcamy do kupna!
Klasa II gimnazjum
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:10:58+01:00
Dnia 22marca z okazji rozpoczęcia się wiosny organizujemy sprzedaż najnowszej gazetki szkolnej.Ten numer gazetki najbardziej będzie się opierał na wiośnie która niedługo nas odwiedzi.Informujemy, że gazetka będzie sprzedawana na pierwszych trzech godzinach lekcyjnych.Będzie kosztować 50groszy więc zachęcam do jej kupna.W najbliższy piątek możecie się zgłaszać do pomocy przy następnym numerze gazetki.Pozdrawiam.