Odpowiedzi

2010-03-09T18:07:56+01:00
2*(2,5*5)+2*(2,5*4)=12,5+10=22,5m2
5*4=20
20+22,5-42,5m2

odp:potrzeba dtrzech litrów farby.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:19:12+01:00
Pole sufitu- 5x4= 20 m
pole dwóch scian- 4x2,5= 10m
pole innych dwóch scian- 5x2,5= 12,5m
pole wszystkiego- 20+10+12,5= 42,5m
1l=12m
42,5:12=i tu juz mi nie wychodzi
i wazne jeszcze czy nie bylo tam czegos w stylu: dzwi sa 4x6 czy cos takiego