Napisz wspoczesny kodeks rycerskiego postepowania.skorzystaj z podanych rad
zapisz tytul kodeksu
1 zanotuj kolejne zasady w punktach,zacznij od najwazniejszych
2uzyj czasownikow w trybie rozkazujacym lub bezokoliczniku ,zdecyduj sie na jednorodna forme
3 zapisz zwiezle
4 odpowiednio rozplanuj graficznie tekst

2

Odpowiedzi

2010-03-09T18:07:53+01:00
-Postępuj zgodnie z rozkazem szefa!
-Zawsze bądź honorowy!
-Kochaj kobiety!
-Zawsze mów prawde!
-Nie kradnij!
-Bądź mily!
-Nie łam przepisów!
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:13:45+01:00
1. Bronić ojczyznę.
2. Dbać o honor.
3. być rozważnym i umiarkowanym rycerzem.
4. Dzielnie walczyć.
5. Opiekować się swoją armią.
6. Pomagać bliskim w potrzebie.
7. Nie poddawać się.
8. Udzielać pomocy rannym.
2 3 2