Elo.Chodzi o list , nie jestem w tym dobra i akurat mam to na zadanie i chciałabym abyście mi pomogli a oto zadanie :
Napisz list do kolegi lub koleżanki w którym przeprosisz za wyrządzone przykrrości i zaproponujesz sposób pogodzenia się.
Z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:17:19+01:00
Droga Karolino!
Piszę do Ciebie list, aby Ci coś przekazać...Na początku chciałabym Ciebie serdecznei przeprosić za to co zrobiłam. Jest mi bardzo przykro, gdyż bardzo Ciebie lubię i nie chciałam zrobić Tobie czegoś takiego. Wybacz mi zrobiłam to nieumyślnie. Pogódzmy sie i zapomnijmy o tym. Ludzie uczą się na błędach , nei zrobie Ci czegoś takiego już nigdy.
2010-03-09T18:18:59+01:00
Drogi(a)............
Dawno do ciebie nie pisałam, ale w tej sytuacji jestem skłonna napisać ponieważ wiem że źle zrobiłam i należy mi się kara.
Wiem to była moja wina, ale ja nie wiedziałam że Ci to tak urazi. Wież że ja nie panuje czasami nad sobą i czasem coś głupiego palnę. ................(imię do kogo piszesz) proszę przyjmij ode mnie te przeprosiny i już obiecam że nie będę nic mówiła za Twoimi plecami o Tobie. Teraz już wiem że źle zrobiłam i jest mi z ty źle proszę przebacz mi ten jedyny raz.
Mam nadzieję że będziemy jeszcze takimi przyjaciółkami jak byliśmy kiedyś.
...............(twój podpis)