1.Ułóż pytanie do wywiadu z uczestnikiem tajnego nauczania.Wymyśl dalszy ciąg dialogu.

Pyt. ..............................................................
Odp.Ponieważ Niemcy zamknęli polskie szkoły.
Pyt. ................................................................
Odp. W mieszaniach prywatnych.
Pyt. .............................................................
Odp. Na lekcje przychodziliśmy pojedynczo, tak samo wychodziliśmy. Na stole były rozłożone karty lub robotki ręczne. Zeszyty nosiliśmy ukryte w torbach na zakupy.

Poproszę jeszcze dalszy ciąg tam gdzie są kropki trzeba wpisać pytanie do tych odp i jeszcze tak na kartkę A5 oki pilne na ocenę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


zad.
wymień daty i miejsca protestów społecznych. Miasta w których one się odbyły


PILNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-09T18:07:23+01:00
Dlaczego polscy uczniowie przestali sie uczyc?
gdzie mieszkali obywatele niemiec?
jak wygladalo chodzenie do szkoly , i nauka polakow ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:09:20+01:00
1. dlaczego szkolnictwo ucierpaiała na tym szczególnie?
2. Gdzie odbywała się tajne nauczanie?
3. Jak odbywały sie potajemne lekcje?