Odpowiedzi

2010-03-09T18:16:18+01:00
Czynniki wpływające na to to :
- pożywienie które znajduję się w środowisku
- przystosowanie się organizmu do życia w danym środowisku
- jego skóra (ryby mają opływowy kształt dzięki czemu potrafią tam swobodnie się poruszac )
- swobodne oddychanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:25:30+01:00
-temperatura
-światło(promieniowanie jest wykorzystywane przez organizmy od 0,4 do 0,7 um -to jest zakres światła widzialnego, proces fotosyntezy)
-gazy(tlen,azot-największe znaczenie)
-ciśnienie