Odpowiedzi

2009-10-22T20:00:46+02:00
Szybkość samochodu ciężarowego wynosi:
36 km/h = 36 * (1000 m)/(3600 s) =( 36000 m ) / (3600 s) = 10 m/s

(20 m/s) / (10 m/s) = 2

Zatem szybkość samochodu osobowego jest większa 2 razy od szybkości samochodu ciężarowego.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T20:01:46+02:00
Dane :
V1=20m/s
V2=36km/h=36x(1000:3600)=10m/s -> tylko to co w nawiasie zapisz w postaci ułamka poskracaj zera i 36 z 36 i zostanie 10m/s !!

Delta V (narysuj mały trójka przed V) = V1:V2 -> to tez przez ułamek zapisz !!

Delta V = 20 m/s : 10 m/s = 2

Odp:Szybkość samochodu osobowego jest 2 razy szybsza od predkość samochodu cięzarowego .