W gimnazjum Liczącym 150 uczniów przeprowadzono ankietę na temat w jaki sposób pokonujesz drogę do szkoły.Wyniki ankiety:
32% -autobusem
16 %-pieszo
52%- samochodem z rodzicami.
zad.1 Oblicz ilu uczniów dowożonych do szkoły jest samochodem?
zad.2 Oblicz ilu uczniów chodzi do szkoły pieszo?
zad3. Oblicz o ilu uczniów więcej jest dowożonych samochodami niż dojeżdża autobusem?
zad4. Objętośc sześciennej kostki wynosi 125 cm³. Oblicz pole podstawy jednej sciany kostki.


2

Odpowiedzi

2010-03-09T18:18:52+01:00
Zad.1
150*0,52=78
Odp.Dowożonych samochodzem uczniów jest 78
Zad.2
150*0,16=24
Odp.Pieszo chodzi 28 uczniów
Zad.3
150*0,52-150*0,32=78-48=30
Odp.Więcej o 30 uczniów.

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:23:30+01:00
1.52%=0,52
150*0,52=78
Odp. 78 uczniów
2.16%=0,16
150*0,16=24
Odp. 24 uczniów
3.32%=0,32
150*0,32=48 (autobusem)
78-48=30
Odp. O 30 uczniów.
4. nieestety raczej nie pomoge ;/