Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:35:12+01:00
Valentinstag

An diesem besonderen Tag
Unique
Das macht einen Menschen bedeuten,
Intensiv auf der anderen Seite
In diesem Bewusstsein
Wie viel für ihn zu sagen ...
Hiermit werden die Blumen und gute Wünsche
Zur Feier St. Valentina
Ich mache auch Sie zufrieden
Wir danken Ihnen für jeden Tag der Freude
Sie geben mir eine andere
Jede freundliche Geste
Jeder herzliches Wort ...
Mit Ihnen grau, arbeitstäglich
Erwirbt Farbe - ist einzigartig
Wie Sie meinem Freund
Sie sind für mich

po polsku :
Walentynki

W tym szczególnym dniu
Jedynym w swoim rodzaju
Który sprawia, że człowiek myśli
Intensywnie o drugim człowieku
Zdając sobie z tego sprawę
Ile dla niego znaczy...
Sypią się kwiaty i życzenia
Z okazji św. Walentyna
Ja też pragnę sprawić Ci zadość
Podziękować za każdego dnia radość
Którą mi sobą dajesz
Każdym przyjaznym gestem
Każdym ciepłym słowem...
Z Tobą szary, powszedni dzień
Nabiera barw - jest wyjątkowy
Takim jak Ty Przyjacielu
Dla mnie jesteś.




proszę inne:

Ich will leben und ich lebe
Ich will Liebe und die Liebe wird
Ich möchte lachen und ich lache
Ich möchte Sie und Sie erhalten ein!

po polsku:

Chcę żyć i żyć będę
Chcę kochać i kochać będę
Chcę śmiać się i śmiać się będę
Chcę ciebie i ciebie zdobędę!
1 5 1
2010-03-09T18:59:20+01:00
Jeder Stern ist irgendwo im Himmel,
für jeden Stern leuchtet,
Ich habe euch erwählt;
Du bist mein Stern.! I love you baby! IHRE Walentynka:)




każdy gwiazdkę ma gdzieś w niebie,
dla każdego gwiazdka lśni,
ja wybrałam własnie ciebie,
moją gwiazdką jesteś Ty.! KOCHAM CIĘ SKARBIE!!!! TWOJA WALENTYNKA:)
1 2 1