Przetłumacz z ang. na polski
1.Good evening and welcome to the ' Know your friend ' show .On tonight's show we have the very famous detective , Shirley Holmes and her friend ,George Clueless
2.Hello,Bruce!
1.Now George you can only hear me.I'm going to ask you and your friend three question .Your answers,George must be the same as Shirley's answer .
1.Have you ever caught a dangerous thief ,Shirley?
2.Yes.I have
1.George, has Shirley ever caught a dangerous thief ?
2.Yes,she has
1.Correct,George .Shirley,have you ever eaten snails ?
2.No,I haven't .They're disgusting !
1. Now,George ,has Shirley ever eaten snails ?
2.No,she's never eaten snails
1.Correct again .Well done, George! Shirley ,have you ever flown in a hot-balloon?
2.No,I've never flown in a hot-balloon ?
1.No!Never!
2.Well done! You've won a holiday for two in Japan.You know your friend very well , George .
1.Thank you !It's a perfect prize!Shirley has never been to Japan but she speak Japanese very well.
2.Clueless!I've been to Japan five times and I don't speak one word of Japanese!

2

Odpowiedzi

2010-03-09T18:27:31+01:00
1 Dobry wieczór witaj w ' Know your friend ' Dziś wieczór gościmy sławnych detektywów: Shirley Holmes i jej przyjaciela ,George Clueless
2. cześć Bruce!
1. Teraz George możesz słyszeć tylko mnie. Zamierzam zadać tobie i twojemu przyjacielowi kilka pytań. Twoje odpowiedzi George muszą być takie same jak Shirley
1.Shirley czy złapałaś kiedykolwiek groźnego przestępcę?
2.Tak
1. George. Czy Shirley złapała kiedykolwiek groźnego przestępcę?
2.Tak
1.Poprawnie. Shirley. Jadłaś kiedyś ślimaki?
2. Nie, to wstrętne
1.George. Czy Shirley jadła kiedykolwiek ślimaki.
2. Nie, nigdy
1. Znów poprawnie. Dobra robota George! Shirley latałaś kiedyś balonem?
2. Nie nigdy nie latałam balonem
1. Nie, nigdy.
2. Dobra robota. Wygrałeś wakacje dla dwojga w Japonii. Dobrze znasz swojego przyjaciela George
1.Dzięki. To doskonała nagroda. Shirley nigdy nie była w Japonii, ale bardzo dobrze mówi po Japońsku
2. Cluelles ! Byłem w Japonii 5 razy, ale nie umiem powiedzieć żadnego słowa w tym języku
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:29:40+01:00
1.Dobrzy wieczór, witamy w show 'jak znasz swojego przyjaciela'. Dzisiejszego wieczoru gościmy bardzo sławnych detektywów Shirley Holmes i jej przyjaciela George Clueless.
2. Cześć Bruse
1.Teraz George słyszysz tylko mnie. Pójdę zadać trzy pytania Tobie i Twojej przyjaciółce. Twoje odpowiedzi, George muszą być takie same ja Shirley
2.Czy kiedykowlwiek złapaliście niebezpiecznych złodziei, Shirley?
Tak.
George.,Czy kiedykowlwiek Shirley złapała niebezpiecznych złodziei?
Tak.
Prawidłowo, George. Shirley czy kiedykolwiek jadłaś ślimaki?
Nie nigdy.Są obrzydliwe
Teraz George. Czy Shirley jadła kiedykolwiek ślimaki?
Nie ona nigdy nie jadła ślimaków
Prawidłowa odpowiedź. Bardzo dobrz, George!Shirley, Czy kiedykolwiek leciałaś gorącym balonem?
Nie ja nigdy nie leciałam gorącym balonem.
Nie! Nigdy
Bardzo dobrze! Wygraliście dwutygodniową wycieczkę do JAponi. Twoj przyjaciel Cie bardzo dobrze zna.
Dziękuję! To idealna niespodzianka. Shirley nigdy nie była w JAponi ale bardzo dobrze mówi po Japońsku
Clues! Byłam w Japoni 5 razy i nie umiem mówić po Japońsku.
1 5 1