Odpowiedzi

2010-03-09T18:16:38+01:00
Konkurencja jest stosunkiem antagonistycznym, ponieważ jeden gatunek działa tu na niekorzyść drugiego. Przykładem konkurencji jest zażarta walka roślin w dżungli o np. światło (roślina wyższa otrzyma go więcej).
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T18:17:17+01:00
KONKURENCJA TO RODZAJ ODDZIAŁYWANIA ANTAGONISTYCZNEGO, W KTÓRYM POPULACJE RYWALIZUJĄ ZE SOBĄ O ZASOBY ŚRODOWISKA, A PRZYKŁADY TO:
- SZCZUR ŚNIADY RYWALIZUJE O PRZESTRZEŃ ZE SZCZUREM WĘDROWNYM;
- ROŚLINY W LESIE RYWALIZUJĄ ZE SOBĄ O PROMIENIE SŁONECZNE;
7 3 7