Odpowiedzi

2010-03-09T18:15:06+01:00
Moim zdaniem ludzie unikają tematu o śmierci, ponieważ tak naprawdę się jej boją.

( nie napisałaś na ile ;c )
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:16:02+01:00
Ludzie sie boją śmierci. Na co dzień o niej nie rozmawiamy bo jest to zbyt poważny temat. Jest to tez przykre przeżycie jakie oddczuwamy gdy stracimy bliską osobę. W życiu ludzie starają sie cieszyc z każdej chwili a nie zamartwiac się sprawą niewiadomą.
3 5 3
2010-03-09T18:16:17+01:00
Unikają tego tematu ponieważ:
- jest to takowy temat "tabu"
- nikt nie lubi rozmawiać o tym jak umrze albo umarł
- są lepsze tematy do rozmowy
- nie wypada rozmawiania o zmarłych chyba że ma się konkretny powód.
- ludzie boją się śmierci
4 4 4