Odpowiedzi

2010-03-09T18:16:27+01:00
Nie tylko
Nie dużo
Nie bardzo
Niełatwo
Nie szybko
Nie wczoraj
Nie teraz
Nie sprawnie
Niedawno
Nie całkiem
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:17:05+01:00
Niepochodzące: TYLKO BARDZO WCZORAJ TERAZ DAWNO CAŁKIEM
Reszta to pochodzące
Nie tylko niedużo nie bardzo niełatwo nieszybko nie wczoraj nie teraz niesprawnie niedawno nie całkiem
Liczę na naj ;)
60 3 60