Odpowiedzi

2010-03-09T18:18:04+01:00
Ponieważ stało sie to rozrywka ludzie jak nie mieli co robić lub ogladac to chodza do kina i ogladaja film najnowsze jakie wyszły stalo sie to celem kultu i rozrywki ;D



Licze na naj :***
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:53:17+01:00
Ponieważ w kinie można oglądać filmy zaraz po premierze, mamy tam możliwość oglądania filmu na ekranie o bardzo dużej rozdzielczości. Ponadto sala kinowa jest bardzo dobrze nagłośniona. Kino stało się bardzo popularnym miejscem spotkań.

Obecnie bardzo dużą popularnością ciesza się wymi wyświetlane w jakości 3D.