Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:17:58+01:00
Szczepionke daje sie by zapobiec jakiejs chorobie wirusowi czy bakteri a surowica jest wtedy gdy juz jestesmy zarazeni np jadem:) trzeba podac surowice TAka jest wlasnie roznica:)
24 4 24
2010-03-09T18:19:38+01:00
Surowicę używamy wtedy gdy np. ugryzie cię wąż , pszczoła lub coś na co jesteś uczulona aby wprowadzić do organizmu odpowiednią ilośc przeciwciał .
A szczepionkę podajemy wtedy gdy chcemy się uchronić przed chorobami tj . świńską grypą lub innym.
Szczepimy się również po to aby lżej przejśc chorobę np. różyczkę , świnkę i inne .
7 3 7