Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:22:13+01:00
1. 9=8
2. -3x +6=(-9)
-3x= -15 / : (-3)
x= 5
3. 10x-2=8
10x=10 /:10
x=1
4. -3x+6=(-9)
-3x= -15 /: (-3)
x=5
2010-03-09T18:22:16+01:00
A) 10 - 2=8
10x=10
x=1
b)
-3x+6= -9
-3x=-15
x=5
c)
10x -2=8
10x=10
x=1
d)
-3x +6=-9
-3x=-15
x=5
2010-03-09T18:22:44+01:00
1. 8=8
2. -3x+6=-9
-3x=-9+6
-3x=-3
x=1
3.10x-2=8
10x=10
x=1
4.-3x+6=-9
-3x=-9+6
-3x=-3
x=1