Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:21:34+01:00
Przeprowadzać ją przez ulicę
opowiedać o tym jak wygląda świat aby mogła sobie go wyobrazić
opiekować się nią
podawać jej rzeczy
nie mówić jej o jej kalectwie
DASZ NAJ:):):):)?????????????????
2 5 2
2010-03-09T18:21:36+01:00
Mówić jej jak wygląda otaczający ją świat.
Nie okłamywać jej.
1 5 1
2010-03-09T19:09:16+01:00
Osobie niewidomej można opowiadac o świecie, jak on wygląda, powinno się jej również pomagac.
2 3 2