Odpowiedzi

2010-03-09T18:25:04+01:00
A) przy przesuwaniu np szafy
b) dzieki niemu mozemy hamowac np samochodem
54 4 54
2010-03-09T18:26:04+01:00
A) Przesuwanie ciężkich przedmiotów po podłożu, np. szafy, gdy robimy przemeblowanie.
b) Tarcie jest wykorzystywane podczas hamowania, np podczas jazdy rowerem lub samochodem.
107 2 107
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:26:53+01:00
A)tarcie utrudnia życie np. przy szybkim poruszaniu się gdyż tarcie o powietrze zmniejsza naszą prędkość ( gdyby całkowicie zniwelować tarcie biegalibyśmy szybciej)
b)ułatwia nam życie np wtedy kiedy jedziemy samochodem i hamujemy (gdyby nie tarcie nie moglibyśmy się tak szybko zatrzymać i dochodziło by do wypadków)
32 4 32