Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:25:38+01:00
Ich haBe ......(twoje imię). Ich bin ....... ( wpisz swój wiek). Ich komme aus Polen. Ich wohne ...... ( wpisz w jakim mieście mieszkasz) . Ich mag ....... (wpisz tu co lubisz robić np. Tanzen - tańczyć, Sport - wiadomo :) ) . Mein hobby ist ....... (wpisujesz jakie jest twoje hobby, np. fotrografieren ).

Krótki i zwięzły :)
14 3 14
2010-03-09T18:40:20+01:00
Ich haBe (twoje imię). Ich bin ( wpisz swój wiek). Ich komme aus USA. Ich wohne ( wpisz w jakim mieście mieszkasz) . Ich mag (wpisz tu co lubisz robić. Mein hobby ist (wpisujesz jakie jest twoje hobby, np.Sport).
11 2 11