Odpowiedzi

2010-03-09T18:38:32+01:00
M sędzia
D sędziego
C sędziemu
B sędziego
N sędzią
Msc sędzi
W sędzio!

lm
M sędziowie
D sędziów
C sędziom
B sędziów
N sędziami
Msc sędziach
W sędziowie!

l. p. l.m. M. przyjaciel, przyjaciele D. przyjaciela,przyjaciół C. przyjacielowi, przyjacielom B. przyjaciela,przyjaciół N. (z) przyjacielem,przyjaciółmi Msc. (o) przyjacielu, przyjacielach W. przyjacielu!, przyjaciele! temat: przyjacie oboczność:e na a

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:46:54+01:00
1. M. przyjaciel
2. D. przyjaciela
3. C. przyjacielowi
4. B. przyjaciela
5. N. z przyjacielem
6. Mc. o przyjacielu
7. W. przyjacielu!

1. M. przyjaciele
2. D. przyjaciół
3. C. przyjaciołom
4. B. przyjaciół
5. N. z przyjaciółmi
6. Mc. o przyjaciołach
7. W. przyjaciele!

1. M. sędzia
2. D. sędziego
3. C. sędziemu
4. B. sędziego
5. N. z sędzią
6. Mc. o sędzim
7. W. sędzio!

1. M. sędziowie
2. D. sędziów
3. C. sędziom
4. B. sędziów
5. N. z sędziami
6. Mc. o sędziach
7. W. sędziowie!

1. M. brat
2. D. brata
3. C. bratu
4. B. brata
5. N. z bratem
6. Mc. o bracie
7. W. bracie!

1. M. bracia
2. D. braci
3. C. braciom
4. B. braci
5. N. z braćmi
6. Mc. o braciach
7. W. bracia!

1.M. Indianin
2. D. Indianina
3. C. Indianinowi
4. B. Indianina
5. N. z Indianinem
6. Mc. o Indianinie
7. W. Indianinie!

1. M. Indianie
2. D. Indian
3. C. Indianom
4. B. Indian
5. N. z Indianami
6. Mc. o Indianach
7. W. Indianie!

1. M. Amerykanin
2. D. Amerykanina
3. C. Amerykaninowi
4. B. Amerykanina
5. N. z Amerykaninem
6. Mc. o Amerykaninie
7. W. Amerykaninie!

1. M. Amerykanie
2. D. Amerykanów
3. C. Amerykanom
4. B. Amerykanów
5. N. z Amerykanami
6. Mc. o Amerykanach
7. W. Amerykanie!

1. M. ucho
2. D. ucha
3. C. uchu
4. B. ucho
5. N. z uchem
6. Mc. o uchu
7. W. ucho!

1. M. uszy
2. D. uszu
3. C. uszom
4. B. uszy
5. N. z uszami
6. Mc. o uszach
7. W. uszy!

1. M. oko
2. D. oka
3. C. oku
4. B. oko
5. N. z okiem
6. Mc. o oku
7. W. oko!

1. M. oczy
2. D. oczu
3. C. oczom
4. B. oczy
5. N. z oczami
6. Mc. o oczach
7. W. oczy!