Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:26:11+01:00
Zamieniam od razu na dm żeby potem mi było łatwiej zamienić na litry.

120 mm = 1,2 dm
15 cm = 1,5 dm
0,02 m = 0,2 dm

V=1,2*1,5*0,2=0,36 dm³=0,36 l
1 5 1
2010-03-09T18:27:47+01:00
120mm = 1,2 dm
15cm = 1,5 dm
0.02m = 0,2 dm

V=a*b*c
v= 1,2*0,2*1,5
v= 0,36 dm3

1dm3= 1 litr

0,36dm3= 0,36 l.
1 5 1
2010-03-09T18:29:25+01:00
A=120 mm=1,2 dm
b=15 cm=1,5 dm
c=0,02m=0,2 dm
V=a*b*c
V=1,2*1,5*0,2
V=0,36 dm^3=0,36 litra
Odp.
W pojemniku mieści się 0,36 litra wody

pozdrawiam:)
1 5 1