Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:27:48+01:00
Dendryt - Krótkie wypustki.
Akson - Jedna długa wypustka.
Synapsa - Połączenie Aksonu z dendrytem innej komórki.
7 4 7
2010-03-09T18:29:19+01:00
Akson i dendryty to cytoplazmatyczne wypustki komórki nerwowej wyspecjalizowane w przekazywaniu impulsów. Akson (neuryt) przekazuje impulsy od komórki do innej komórki nerwowej, a dendryty przekazują impulsy z otoczenia do komórki. Akson jest dłuższy niż dendryty, otoczony osłonką.

Synapsa to połączenie między komórkami nerwowymi.
8 4 8