Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:27:56+01:00
Balladyna opowiada o losach tytułowej bohaterki Balladyny i jej siostry Aliny. gdy do chaty w ktorej mieszkaja z matka przyjeżdza ksiąze i organizuje konkurs malinowy Balladyna zabija siostre aby wygrac. gry zostaje krolowa popelnia kolejne morderstwa nie zważając na kare. na koniec ginie rażona piorunem
6 3 6
2010-03-09T18:30:07+01:00
To opowieść o żądzy władzy i niepohamowanych ambicjach, które popychają do najokrutniejszych postępków; to historia wielkiej namiętności i nieoczekiwanej zdrady. Dwie siostry, Alina i Balladyna, rywalizują o miłość księcia Kirkora, jednak właśnie ta miłość zaprowadzi je obie do wielkiej tragedii.
5 4 5