Odpowiedzi

2010-03-09T18:42:24+01:00
A) 4 N cztery atomy azotu
b)CO₂jeden atom węgla dwa atomy tlenu
c)2 N₂dwia atomy azotu
d)2 CO₂dwa atomy węgla cztery atomy tlenu
e)2 Cl₂cztery atomy chloru
f)3 Mg trzy atomy magnezu
g)3 H₂sześć atomów wodoru
h)3 CaS trzy atomy wapnia i trzy atomy siarki
i)2 FeO dwa atomy żelaza i trzy atomy tlenu
j)3 Fe₂O₃ sześć atomów żelaza,trzy atomy tlenu(czyli ozon,jedna cząsteczka trójatomowa tlenu)
k)2 PbS dwa atomy ołowiu i dwa atomy siarki
l)2 PbO₂ dwa atomy ołowiu i cztery atomy tlenu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:43:55+01:00
A) 4 N - 4 atomy azotu
b)CO₂ - jedna czasteczka tlenku wegla (IV)
c)2 N₂ - dwie dwuatomowe czasteczki azotu (4 atomy)
d)2 CO₂ - dwie czasteczki tlenku wegla (IV)
e)2 Cl₂ - dwie dwuatomowe czasteczki chloru (4 atomy)
f)3 Mg - 3 atomy magnezu
g)3 H₂ - trzy dwuatomowe czasteczki wodoru (6 atomów)
h)3 CaS - 3 czasteczki siarczku wapnia
i)2 FeO - 2 czasteczki tlenku zelaza (II)
j)3 Fe₂O₃ - 3 czasteczki tlenku zelaza (III) (tak na marginesie ten zwiazek nazywa sie rdza :P)
k)2 PbS - 2 czasteczki siarczku olowiu
l)2 PbO₂ 2 czasteczki tlenku olowiu (IV)
Everything made by Me. Pozdr i polecam sie na przyszlosc w razie jakichkolwiek watpliwosci pisz na priv :P