Odpowiedzi

2010-03-09T18:35:00+01:00
Na obozie harcerskim widziałem jak harcerz rozpalał ognisko.
Słońce już zachodziło za horyzont gdy byłem na spacerze.
Z wieży Mariackiej grał Hejnał.
Lubie gdy tato husta mnie na hustawce
Tata widząc wbiegającego jelenia musiał zahamować.
gdy czytałem komiksy poprawił mi się humor
czasem możemy zachaczyć swetrem o gałęzie.
w lecie trzeba schłodzić picie.
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:37:08+01:00
Marek na wakacje zostal mianowany harcerzem.
Na horyzoncie widnieje biała mewa.
W Krakowie zagrano hejnał Mariacki.
Dzisiaj wieczorem rozpętał się straszny huragan.
Ania i Klaudia bardzo lubią huśtać się na placu zabaw.
Mama gwałtownie zahamowała przed pasami.
Moja kolezanka zawsze potrafi poprawic mi humor.
Zahaczyłam się o nogę kolegi.
Ten napoj najlepiej jest schłodzić.

;D
28 3 28
2010-03-09T18:37:32+01:00
Wczoraj w parku widziałem/am harcerza. Krwawe słońce zaszło już za horyzont. Tydzień temu w mojej wiosce szalał huragan. Ola bardzo lubi huśtać swoją młodszą siostrę Ewę. Julek nie zahamował na przejściu dla pieszych. Mam dziś zły humor. Niechcący zahaczyłem/am się o plecak mojej koleżanki. Schłodziłem/am sobie jogurt malinowy.
10 3 10