Odpowiedzi

2010-03-09T18:36:30+01:00
U organizmów wielokomórkowych jest to wyspecjalizowany zbiór komórek charakteryzujących się zdolnością do generowania specyficznych sygnałów, jakie mogą zostać przekazane innym komórkom nerwowym, bądź komórkom mięśniowym lub gruczołom i jakie mogą wywołać u odbiorcy określone zmiany. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:37:32+01:00
SAPROBY

organizmy charakterystyczne dla stref wody o różnym stopniu zanieczyszczenia ściekami organicznymi, używane jako wskaźniki tych stref. Istnieją 3 grupy s.: polisaproby, mezosaproby, oligosaproby.
1 5 1
2010-03-09T18:38:27+01:00
Saproby to organizmy rozkładające martwą materię organiczną. Przykłady:
-bakterie (promieniowce)
-grzyby