Odpowiedzi

2010-03-09T18:44:16+01:00
1 Premier i prezydent Niemców: Angela Merkel i Horst Köhler
2 Premier i prezydent Rosji: Władimir Putin i Dmitrij Anatoljewicz Miedwiediew
3 Premier i prezydent Ukrainy: Julia Tymoszenko i Wiktor Janukowycz
4 Premier i prezydent Francji: Francois Fillon i Nicolas Sarkozy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:47:32+01:00
1 Angela merkel, Horst kohler
2 Vladimir Putin, Dimitri Miedwiediew
3 Julia Tymoszenko, Wiktor Janukowycz
4 Francois Fillon, Nicolas Sarkozy
pozdrawiam i mam nadzieje że pomogłem
2010-03-09T18:48:07+01:00
1.Angela Merkel i Horst Köhler
2.Władimir Putin i Dmitrij Miedwiediew
3.Julia Tymoszenko i Wiktor Fedorowicz Janukowicz
4.François Fillon i Nicolas Sarkozy