Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T20:14:57+02:00
Ksiądz Popiełuszko miał misję w bardzo trudnych czasach. Musiał walczyć z przeciwnikami wiary, ale także z władzą. Zginął w obronie poglądów własnych i poglądów swej religii katolickiej. Nazywamy go męczennikiem, gdyż poświęcił wiele dla obrony idei i wiary.
2009-10-22T20:15:11+02:00
Moim zdaniem Popiełuszko mógł być tak uznany ponieważ :
Przez to że był wierny swojej religii został ukarany .