Odpowiedzi

2010-03-09T18:42:21+01:00
Moim zdaniem znaczy to pracować z miłością . Pracować z czymś co się lubi , kocha .
Pracować oddając całego siebie , całym swoim sercem .
Staranie wykonywać tą pracę , a nie patrzeć tylko za ile minut koniec .
Jeśli się kocha to co się robi pracuje się wtedy z pasją ; )
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:42:39+01:00
Według mnie, wyrażenie "pracować z pasją" oznacz całkowite poświęcenie się swojemu zadania. Włożyć w to serce i dać sobie na to czas. Zrobić coś starannie i porządnie. Łączy się to przede wszystkim z chęcią wykonania tej czynności. Tak jak wykonania tego zadania!

Mam nadzieję, że pomogłam!
4 5 4
2010-03-09T18:44:09+01:00
Pracować z pasją znaczy kochać, lubić to co się robi. Jaką przyjemność sprawia nam praca, która nie przynosi nam satysfakcji? Ważne jest pracować tam gdzie pokazuje drogę serce i marzenia, a nie los, który zepchnął nas na drogę pracy której nie lubimy, którą nie jesteśmy zainteresowani. Pracą do której idziemy bo musimy. Praca z pasją może być po prostu przyjemnością, a nie kolejną drogą którą musimy pokonać.
4 5 4