Odpowiedzi

2010-03-09T18:42:39+01:00
Za to że jest dla niej miły i jej nie zerwał i mógł podzielić sie z nia milością
chyba.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:40:16+01:00
Drogi Lisie, dziękuję Ci, za to, co uzmysłowiłeś Małemu Księciu. Dzięki Tobie dotarło do niego, że najważniejszą wartością w naszym życiu jest przyjaźń i miłość. To Ty sprawiłeś, że zrozumiał, iż mnie kocha i poczuł się za mnie odpowiedzialny. Wiem, zrobiłeś to nieświadomie, ale zmieniłeś go i to na lepsze.
1 5 1