Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:46:36+01:00
Droga (imię koleżanki)
Bardzo serdecznie gratuluję Ci zajęcia pierwszego miejsca w konkursie . Jestem z Ciebie nader dumna . Mam nadzieję że w przyszłości również będzie szło Ci tak dobrze jak teraz .
Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów !


Podpis
2010-03-09T18:46:40+01:00
Np Czesc Kasia gratuluje ci z całego serca za zajecie pierwszego miejsca w konkursie plastycznym. Zasłużyłaś na to byłas najlepsza.