Odpowiedzi

2010-03-09T18:50:00+01:00
Warszawa, 20.03.2010r.
"Zimowe ferie"
Moje zimowe ferie spędziłam bardzo pozytywnie. Byłam w zakopanym na nartach. Nauczyłam się świetnie jeździć i jestem z siebie bardzo dumna. Chciałabym powtórzyć te ferie. A gdy przyjechałam z zakopanego pojechałam do kuzynki Ali u której bardzo mi sie podbało. Jeździłyśmy na basen co dziennie, chodizłyśmy po parku i karmiłysmy łabędzie. Nigdy nie zapomne tych feri:)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:51:28+01:00
Toruń , 10.03.2010r
Drogi Zenku !
Piszę do Ciebie ten list , ponieważ chciałbym opowiedzieć Ci o moich feriach i zapytać co u Ciebie ? Jak Ci idzie w szkole ? I jak tam twoje ferie ?
Niestety dziś zakończyły się moje najlepsze ferie . Każdy dzień był wyjątkowy . Jeździłem na łyżwach , biegałem z psem , grałem z kolegami w piłkę i bawiłem się najlepiej . Ferie te zapamiętam do końca życia .
Więc ja już kończę pisanie tego listu . Gorąco pozdrawiam i czekam na odpowiedź .

Twój przyjaciel
( twoje imię )
1 5 1