Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:50:29+01:00
Bożę proszę Cię o to abyś pomógł mi lepiej zrozumieć rozważania Wielkopostne, abym wreszcie zrozumiała znaczenie tego okresu oraz o wytrwanie w moich postanowieniach wielkopostnych
Amen
2010-03-09T18:52:00+01:00
Panie Jezu prosimy cie z całego serca abyśmy mogli przetrwac w swoich wielkopostnych postanowieniach.Panie uwolnij mnie od pychy, która jest żródłem wszystkich grzechów.Pomóz mi abym dobrze przygotował sie na nadchodzące święta wielkanocne.