Odpowiedzi

2010-03-09T18:51:07+01:00
Moja ulubiona lekcja to biologia.Poznajemy na niej zarówno budowę organizmu człowieka ,ale także życie zwierząt.Dowiadujemy się o zagrożonych gatunkach roślin.Na początku czytamy temat ,piszemy notatkę ,a następnie rozmawiamy o lekcji.Czasami pan/i włącza na krótkie animacje lub filmy dotyczące tematu .
Liczę na naj .;)
POZDRAWIAM ;)
2010-03-09T18:51:57+01:00
Dla mnie to biologia .Poznajemy na niej wiele ciekawych rzeczy ktore dotyczna naszej planety i naszego rozwoju , życia .!!1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:54:47+01:00
Z Biologią pod rękę!
Wśród dużej gamy przedmiotów lekcyjnych, najciekawszym jest biologia. W podstawówce ten przedmiot jest nazywany przyrodą i to na nim mamy pierwszy raz styczność z światem organizmów. W gimnazjum biologia to nie tylko organizmy, ale i poznawanie wnętrza człowieka, zachodzących w nim procesów, świata flory i fauny. Dzięki temu przedmiotowi możemy dowiedzieć się o świecie wokół nas! To dzięki niemu możemy dowiedzieć się jak najlepiej się odżywiać i dbać o środowisko. Pociechą dla leniuchów może być to, że nie trzeba się uczyć specjalnie wielu pojęć, ale wystarczy przeczytać temat z podręcznika, gdyż biologia zaciekawia i dzięki temu jest szybko się jej można nauczyć i zdobywać dzięki niej sukcesy.