Odpowiedzi

2010-03-09T18:56:33+01:00
Warunkiem zrozumienia tajemnicy Królestwa Bożego jest spełnianie warunków Boga.Przede wszystkim miłowanie się wzajemnie.Tolerancja.Pomoc.Jałmużna.Modlitwa.Opieka nad chorymi.Pocieszenie dla więźniów.Obrona dla słabszych....A więc aby zrozumieć tajemnicę Królestwa Bożego trzeba upodabniać się do Chrystusa.



mam nadzięję, że pomogłam ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:57:09+01:00
Przyjmowanie komuni świętej, modlenie się, słuchanie ewangeli, miłowanie bliźniego swego jak siebie samego.
1 5 1