1. w jakim dniu odprawia się drogę krzyżową?
2.dokończ zdanie:
Kłaniam ci się panie Jezu Chryste i błogosławie Tobie, Żeś...
3.Dlaczego święcimy pokarmy na stół wielkanocny?
4. Czego pamiątką jest Niedziela Palmowa?
5.opisz co to są rekolekcje wielkopostne i w jakim celu się je odprawia
6.czy w sobotę przed świętami wielkanocnymi obowiązuje post ?
7. po co w niedziele palmową zabieramy za sobą palmy do kościoła

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:52:13+01:00
1. piątek
2. przez krzyż i zmartwychwstanie swoje odkupił świat
3.
2 3 2
2010-03-09T18:54:45+01:00
1. Drogę krzyżową odprawia się w piątek.
2. Żeś przez krzyż i mękę swoją świat odkupić raczył.

Więcej nie wiem. xdd
1 5 1