1.Dlaczego wydaje się nam, że dno potoku znajduje się wyżej niż w rzeczywystości?

2.Ludzi żyjący w dżungli często łowią ryby za pomocą oszczepu. Jak powinien taki łowca celować oszczepem w rybę? Wybierz jedną z trzech możliwości:
a) dokładnie w to miejsce, w którym widzi wybę,
b) nieco powyżej miejsca, w którym widzi rybę,
c) nieco powyżej miejsca , w którym widzi rybę

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:56:26+01:00
1)ponieważ jest załamanie światła i widzimy powiekszenie
2) bład jest w zadaniu
3 5 3
2010-03-09T18:57:49+01:00
1. Ponieważ woda jest czysta i odnosisz takie wrażenie
2. wydaje mi się ale nie jestem pewna że to jest odpowiedzi b.
7 2 7