Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:00:41+01:00
Dane:
h=30cm=3dm
Pdst: 60cm x 40cm = 6dm x 4dm
5/6 wys. - woda
1dm³=1l
1l=1kg

Wzór: V=abc

V=6*4*3 =72dm³
5/6 * 72 = 60 dm³ = 60 l = 60kg
60kg+6,5kg=66,5kg

Odp.: Akwarium z wodą waży 66,5kg.

naj.:)?
2010-03-09T19:01:33+01:00
30razy60razy40=72000cm sześcienych
72000podzielić przez 6 razy 5=60000cm sześcienych
60000cm sześcienych podielić przez 1000=60l=60kg
60kg+6,5kg=66,5kg