Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:59:27+01:00
Journalistin - dziennikarz
der Bauarbeiter - robotnicy budowlani
die Krankenschwester - pielegniarki
der Textilverkaufer - sprzedawca włókien
der Postbeamte - listonosz
die Schauspielerin - aktorka
Angestellte - urzędnik
Verkauferin - personel sprzedaży
Journalistin- dziennikarz
Landwirtin - farmer


2010-03-09T19:02:08+01:00
Journalistin - Dziennikarka
der Bauarbeiter - Robotnik budowlany
die Krankenschwester - Pielęgniarka
der Textilverkaufer - Sprzedawca włókienniczych
der Postbemate - Urzędnik pocztowy
die Schauspielerin - Aktorka
Angestellte - Pracownicy
Verkauferin - Sprzedawczyni
Landwirtin - Farmerka

ja nie polecam google tłumacz bo on nie odmienia przez osoby albo robi to źle, zawody z końcówką -in to kobieta musi być