Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:58:43+01:00
1. Samolocik z papieru
2. Posążek z mosiądzu
3. Obrus w kwiatki
4. Bluza w paski
5. Sok z malin
6. Strój na plażę
7. Szal z wełny
58 4 58
2010-03-09T18:59:09+01:00
1. papierowy samolocik-Sqamolocik z papieru
2. mosiężny posążek-posążek z mosiądzu
3. kwiecisty obrus-Obrus w kwiatki
4. pasiasta bluza-Bluza w paski
5. sok malinowy-sok Z malin
6. strój plażowy-strój na plaże
7. wełniany szal -szal z wełny
Pliss.Liczę na naj ;)
Pozdrawiam ;)))
41 3 41