Odpowiedzi

2010-03-09T19:01:48+01:00
Fermentacyjne ... to bakterie fermentacyjne ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:04:09+01:00
Głównie poprzez kwas mlekowy kisza się ogorki.Bakterie fermentacji mlekowej działające w kiszonkach to przede wszystkim paciorkowce z gatunku Leuconostoc mesenteroides, Streptococcus lactis oraz wydłużone pałeczki Lactobacillus plantarum, Lactobacillus brevis.
2010-03-09T19:25:34+01:00