Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:02:42+01:00
Myślę nad grzechami.
Przemyślam , czy mogę to jakoś naprawic.
Idę do spowiedzi.
Mówię wszystkie swoje grzechy , bezwzględu na to jakie są.
Odmawiam zadaną mi pokutę.
Mówię dobrowolinie swoją modlitwę.
Proszę Boga , aby mi pomógł , żeby te grzechy się już nie powtórzyły.
Naprawiam siebie.
Rozmyślam nad swoim zachowaniem.
25 3 25
2010-03-09T19:02:53+01:00
Modlę się.
Chodzę do kościoła na msze święte.
Rozmawiam z Bogiem poprzez modlitwę oraz rozmowę.
Pomagam rodzicom.
Staram się robić jak najwięcej dobrych uczynków.
Pomagam starszej sąsiadzce.
Jestem grzeczna.
Uczestniczę na religii.
7 4 7