Odpowiedzi

2010-03-09T19:02:45+01:00
Jest się drowszym ,gdyż nie wdychasz spalin. Mniejszy chałas. Uczy się dzieci wiekszej odpowiedzialności.Choduje się własne jedzie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:04:30+01:00
Bardzo chciałabym mieszkać na wsi gdyż jest tu spokojnie.Gdy jest lato mogę wyjść na pole i pograć w piłkę bo mam dużo miejsca.Na wsi znajduje się również dużo obszarów leśnych , i będę mogła iść na grzyby z których potem ugoruje zupę grzybową ;D.Wieś ma dużo zalet lecz wymieniłąm te najważniejsze dla mnie.Bardzo chciałabym mieszkać na wsi.

Zrobiłąm zadanie gdyż ja sama mieszkam na wsi xDD
Mam nadzieje ze pomogłam ;D