Odpowiedzi

2010-03-09T19:05:45+01:00
Na planecie B-16
była malutka. Mniej więcej taka jak jednorodzinny dom
3wulkany,baobaby,róża,krzesełko
Musiał czyścic wulkany, wyrywać baobaby, pielęgnować różę, oglądał również zachody słońca
Ponieważ czuł się bardzo smutny i chciał tez zrobić na przekór róży
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:11:47+01:00
1 Na planecie B 612
2. Była mała, niewiele większa od domu,zarosnieta baobami ...nikt opocz malego ksiecia nie mieszkal na tej planecie
3. Wielkie Baobaby , trzy wulkany ,roza
4.Mały Książę po porannej toalecie musiał natychmiast starannie pielęgnować swoją planetę, regularnie wyrywając baobaby,Praca ta była niezwykle nudna, choć łatwa.jedyną rozrywką było piękno zachodów słońca,musial czyscic wulkany
5. Poniewaz nudzilo mu sie i chcial poznawac innych ludzi
1 5 1