Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:14:50+01:00

1.Nieuctwo i tępota klasy VIII a .
2.Poszukiwanie sposobu, aby się nie uczyć, a mieć dobre oceny.
3.Zakupienie najtańszego sposobu-na -nauczyciela historii.
4.Wprowadzenie sposobu w życie
-nauka dyżurnych odpowiednich tematów,
-pomoc profesorowi w czynnościach,
-założenie kółka historycznego,
-udawanie zainteresowania lekcją,
5 Uwagi nauczycieli do klasy VIII i profesora Misiaka.
6.Wyznanie całej prawdy profesorowi
7.Sukces Misiaka oraz chłopców z VIII a.
21 4 21
2010-03-09T19:16:24+01:00
1, wspomnienia maturzysty marcina ciamciary z lat szkolnych.
2. nieuctwo i tepota klasy VIIIa.
3. poszukiwanie sposobu, aby sie nie uczyc a miec przyzwoite oceny.
4. zakupienie najtanszego sposobu- na alcybiadesa- nauczyciela historii.
5. wprowadzenie sposobu w zycie
a)nauka dyzurnych odpowiednich tematow,
b) pomoc profesorowi w drobnych czynnościach,
c)założenie kolka historycznego,
d) udawanie zainteresowania lekcją,
e) zagadywanie profesora na lekcji.
6. mimowolne zainteresowanie sie historia.
7. krytyczne uwagi grona pedagogicznego pod adresem klasy VIII i profesora Misiaka.
8. informacja o wycieczce z Ełku.
9. panika chlopakow i wyznanie calej prawdy.
10. sukces profesora misiaka oraz chlopcow z VIIIa.
Napewno mam dobrze dlatego, ze mam ksiazke "opracowania lektur, wierszy itp."
licze na naj..
ten u góry skrócił kilka podpunktow
30 3 30